Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia AHF ze Śląska by Aligator

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Octavia AHF ze Śląska by Aligator

    brak fotek

    czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel

  • #2
    Octavia AHF ze Śląska by Aligator

    Witam serdecznie Was wszystkich, jak już wiadomo po moich ostatnich problemach ze sprężarkami, zaczęliśmy myśleć z chłopakami z CompSportu i Wojtkiem z Master Tuning Katowice (Aligator)jak tu zaradzić tym problemom i zwiększyć jeszcze moc na tyle by przy jej rozsądnym wykorzystywaniu samochód mógł dość przyjemnie jeździć.

    Po ostatniej wymianie sprężarki w CompSporcie, samochód pracował jak należy, zrobił kolejne tys km bez większych problemów. Zamontowaliśmy wskaźniki doładowania i temperatury oleju, co daje pewien pogląd na sytuacje z silnikiem i osprzętem.

    Decyzja zapadła dość szybko: ALIGATOR KATOWICE MT Oddział

    Po konsultacjach z Alim, zaczęliśmy powoli zbierać elementy pozwalające na zwiększenie mocy (nikt nie z nas nie twierdzi że ta moc jest bezpieczna, trzeba się po prostu dość solidnie z nią obchodzić bo może tłok w kolanko uderzyć lub tłumikiem popłynąć)

    Setup na dziś to:

    - IC z Iveco by CompSport
    - Turbo 150 ARL
    - wtryski hybrydy by Ali 216
    - pompa 11 mm
    - cała reszta seryjna i nie zmieniana od nowości
    - sprzęgło delikatnie ślizga ale ma 188 kkm
    - oprogramowanie by Ali

    Wszystko zmontowane i zestrojone w MT Katowice Aligator

    Powiem krótko „Nie mam pytań” samochód zapina jak wściekły.
    Dziękuje w tym miejscu wszystkim, którzy przyczynili się do tego co jest obecnie.
    Ale to nie wszystko, wkrótce kolejny wykres po wymianie sprzęgła i innych owianych słodką tajemnica modyfikacjach.
    Pozdrawiam Wszystkich.

    Poniżej wykres mocy z hamowni obciążeniowej TTC Kraków


    "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
    Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
    Pionek znów gra.......

    Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
    www.dynosoft.pl

    Komentarz


    • #3
      mialem okazje obsewowac hamowanie na zywo czekam na jakies odczyty z g-techa

      moje gratulacje

      Komentarz


      • #4
        Tak a propos mocnego tuningowania, ciekawostka - widziałem program na którejś angielskiej stacji gdzie pokazywali testy mocno stuningowanego BMW. Po dwóch okrążeniach na pełnym speedzie maska przednia wygięła się w literę V. Okazało się, ze ktoś robiąc tuning zapomniał o bilansie energetycznym silnika. No i maska nie wytrzymała ilości generowanego przez silnik ciepła.
        Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D

        Komentarz


        • #5
          Fajowo :twisted:

          Co robisz w temacie sprzegla?
          TDI 205PS

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez MiKruS
            Fajowo :twisted:

            Co robisz w temacie sprzegla?
            Sprzęgło nowe, seryjne :!:
            Moc jest rozłożona w bardzo ładny sposób, więc poślizg następuje przy naprawdę mocnym butowaniu z dołu.
            A tym autkiem się tak nie jeździ...W końcu jest to rodzinne czeskie kombi :wink:

            Pozdrawiam

            Zamieszczone przez da3
            mialem okazje obsewowac hamowanie na zywo czekam na jakies odczyty z g-techa

            moje gratulacje
            Wyobraż sobie ten powrót do domu... :twisted: bagatela o 23 :lol:

            Pozdrawiam
            Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
            Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
            BMW serii 3... Radość z jazdy.

            Komentarz


            • #7
              :shock: Nie powiem ,tylko pogratulowac k
              Na twoim aucie najlepiej widac ile tdi moze wytrzymac :wink:
              Ja latam jakies 45kkm roznie i sie wahalem nad virusem ,patrze na twoj przebieg i modyfikacje i obawy zginely :diabelski_usmiech
              Ile zamierzasz km jeszcze octa przejechac ? :drive:
              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

              Komentarz


              • #8
                Octa jeszcze zrobi Ho Ho :szeroki_usmiech
                Ostatnio w pięć dni zrobiliśmy około 10tyś, ajeszcze długa droga do wymiany autka k

                Pozdrawiam
                Brat Lucjana :szeroki_usmiech
                Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                BMW serii 3... Radość z jazdy.

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Samiec
                  Ja latam jakies 45kkm roznie i sie wahalem nad virusem ,patrze na twoj przebieg i modyfikacje i obawy zginely :diabelski_usmiech
                  Nie pekaj... ja jezdzie nie mniej niz 50kkm rocznie i nie mialem oporow... oczywiscie bez hardcore'owych softow... jednak juz za chwile korekta bedzie i u mnie :twisted:
                  A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Mach
                    jednak juz za chwile korekta bedzie i u mnie :twisted:
                    Biorac pod uwage inny watek o dostepnosci uslug Mastersa to z tym "za chwile" bym sie tak nie afiszowal
                    S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                    Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                    -------------------------------------------------------------------------
                    O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                    O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                    O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez _tm_
                      Zamieszczone przez Mach
                      jednak juz za chwile korekta bedzie i u mnie :twisted:
                      Biorac pod uwage inny watek o dostepnosci uslug Mastersa to z tym "za chwile" bym sie tak nie afiszowal
                      w tym "innym" watku tez sie juz wypowiedzialem :evil: ... a nowy wykres bedzie w przyszlym tygodniu :wink:
                      A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez _tm_
                        Biorac pod uwage inny watek o dostepnosci uslug Mastersa to z tym "za chwile" bym sie tak nie afiszowal
                        Nawet jesli to tylko zart, to zaczyna to byc juz nudne... :?

                        Jednej czy dwom osobom Masters nie zrobil korekty i teraz widze co drugi temat na forum bedzie "zjezdzal" w ta strone... :|
                        TDI 205PS

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez Tymon
                          Sprzęgło nowe, seryjne :!:
                          Moc jest rozłożona w bardzo ładny sposób, więc poślizg następuje przy naprawdę mocnym butowaniu z dołu.
                          A tym autkiem się tak nie jeździ...W końcu jest to rodzinne czeskie kombi :wink:
                          Nie chce straszyc, ale te nowe, seryjne sprzegla sa czesto do dupy. Nie to co te sprzed kilku lat... :cry: :cry:

                          Wiec jesli sie tylko troche slizga z dolu, to ja bym jeszcze na nim jezdzil do czasu az stanie sie to uciazliwe.
                          TDI 205PS

                          Komentarz


                          • #14
                            A jak z dymieniem??

                            Komentarz


                            • #15
                              super !!! a więc może uda mi się zrobić coś na wzór MiśkaWAW !!! mam tylko jedno pytanie kto pomógł ci przerobic turbo ARL-a pod AHF? i na priva ile to kosztowało?? :|
                              ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                              www.wasilewski-foto.pl
                              KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez wasyl
                                mam tylko jedno pytanie kto pomógł ci przerobic turbo ARL-a pod AHF?
                                Aligator MT oddzial Katowice jest znanym specem od przerobek AGRow, AHFow i innych na turbo ARL
                                Mi tez Ali montowal.
                                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                STOP ECO-TERRORISM!

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez MiKruS

                                  Nie chce straszyc, ale te nowe, seryjne sprzegla sa czesto do dupy. Nie to co te sprzed kilku lat... :cry: :cry:

                                  Wiec jesli sie tylko troche slizga z dolu, to ja bym jeszcze na nim jezdzil do czasu az stanie sie to uciazliwe.
                                  Hm.... :roll:
                                  Też coś tak słyszałem, ale przed kupnem coś się wymyśli.
                                  Mikrus..a masz może jakieś info, jakie sprzęgło zaadoptować?? Wiesz, jakieś bardziej wytrzymałe...

                                  Pozdrawiam

                                  [ Dodano: Czw Maj 12, 2005 10:54 pm ]
                                  Zamieszczone przez da3
                                  A jak z dymieniem??
                                  Troszkę przykopci 8)

                                  Diesel :lol:
                                  Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                                  Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                                  BMW serii 3... Radość z jazdy.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez Tymon
                                    Hm.... :roll:
                                    Też coś tak słyszałem, ale przed kupnem coś się wymyśli.
                                    Mikrus..a masz może jakieś info, jakie sprzęgło zaadoptować?? Wiesz, jakieś bardziej wytrzymałe...
                                    Szczerze, to nie jestem w temacie. Sam zalozylem Sachso-Luka z mysla, ze bedzie wszystko okej, ale widze, ze fabrycznemu sprzeglu to ono za bardzo nie dorownuje... :? :?
                                    TDI 205PS

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez MiKruS

                                      Szczerze, to nie jestem w temacie. Sam zalozylem Sachso-Luka z mysla, ze bedzie wszystko okej, ale widze, ze fabrycznemu sprzeglu to ono za bardzo nie dorownuje... :? :?
                                      Hmmm, ja wymieniłem komplet - razem z kołem zamachowym i szczerze mówiąc obce jest mi zjawisko "poślizgu sprzęgła". Zanabyłem je w ASO Skoda - nie mam pojęcia kto je robił ale też kojarzy mi się LUK.
                                      Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
                                      teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
                                      czarna AR 156 1.8 T.Spark

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Samiec
                                        :shock: Nie powiem ,tylko pogratulowac k
                                        Na twoim aucie najlepiej widac ile tdi moze wytrzymac :wink:
                                        Ja latam jakies 45kkm roznie i sie wahalem nad virusem ,patrze na twoj przebieg i modyfikacje i obawy zginely :diabelski_usmiech
                                        Ile zamierzasz km jeszcze octa przejechac ? :drive:
                                        Witam, serdecznie, ………….
                                        Samochód, jak pisałem ma sprzęgło od nowości nie zmieniane, na razie zostaje, przepływka nie zmieniana, układ hamulcowy wymiarowo taki sam tylko osprzęt cały Ferrodo i Bremo – brak narzekania - hamulce ogień, przeglądy co 10 tys. km wymiana kpl filtrów itp,
                                        Wrażenia z jazdy bardzo pozytywne, moc używana od czasu do czasu i w granicach rozsądku. A ile zrobi km to czas pokaże, na razie jest 189 kkm i zobaczymy jak będzie dalej, a jak wiecie dużo zależy od kierownika.

                                        Dymi jak to diesel potrafi przy maksymalnym wciśnięciu pedału gazu, potem przestaje, zderzak nie jest czarny a to przy srebrnym kolorze dobry znak………
                                        Na razie jest ok, wiec nie ma co narzekać, samochód nie jest na wyścigi, tylko do pracy a ta nie jest lekka, patrząc jak Octa jeździ non stop po kopalniach odkrywkowych czy kamieniołomach gdzie syf jest maksymalny……Ale dzielnie daje sobie rade i oby jak najdłużej.

                                        Jak pisałem będzie jeszcze kilka zmian w temacie, wiec to jeszcze nie koniec modyfikacji( będzie lepiej) na tym zestawie ma przejechane 9 tys km i jest na razie ok.
                                        Pozdrawiam i bez awaryjności Wszystkim życzę
                                        "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                                        Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                                        Pionek znów gra.......

                                        Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                                        www.dynosoft.pl

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez djczas
                                          jesli chodzi o tuning i pełny obraz parametrów silnika zamontował bym jeszcze wskaznik EGT czyli temperatura wylotu spalin wtedy bedziesz mógł dokładnie zestroić silniczek i AFR
                                          W dieslu nie ma takiej potrzeby... :wink:

                                          @Luca - pytam z ciekawosci - jak wyglada teraz spalanie na tym setupie.
                                          TDI 205PS

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez MiKruS
                                            Zamieszczone przez djczas
                                            jesli chodzi o tuning i pełny obraz parametrów silnika zamontował bym jeszcze wskaznik EGT czyli temperatura wylotu spalin wtedy bedziesz mógł dokładnie zestroić silniczek i AFR
                                            W dieslu nie ma takiej potrzeby... :wink:

                                            @Luca - pytam z ciekawosci - jak wyglada teraz spalanie na tym setupie.
                                            Hej, SPADŁO, średnia wychodzi ok 6,5 -7 l/100 km, przy niepełnym bucie typu Wrocław - Katowice 8-8,5 l/100 km, prękość w granicach 200-220. Natomiast jazda mieszana po naszych drogach, czyli raz max raz normal, na połowie baku potrafie zrobić spokojnie 400-450 km, wiec nie jes źle,
                                            "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                                            Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                                            Pionek znów gra.......

                                            Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                                            www.dynosoft.pl

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              No to kolejny plus modyfikacji...

                                              Luca - mialbym prosbe - moglbys wrzucic zdjecie swojej Octavki w wolnej chwili?
                                              Bo z tego co pamietam to kupowales chyba ATS-y, model, ktory bardzo mi sie podoba, a nie mialem jeszcze okazji zobaczyc na nich Octavii...

                                              Z gory dziekuje. :bigyellow
                                              TDI 205PS

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                ok, porobie foty i wkleję do albumu
                                                "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                                                Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                                                Pionek znów gra.......

                                                Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                                                www.dynosoft.pl

                                                Komentarz

                                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                                Pracuję...
                                                X